In vliegtuig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara Meij - WaarBenJij.nu In vliegtuig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara Meij - WaarBenJij.nu

In vliegtuig

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

02 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk is het begonnen, mijn Texas avontuur!
Alle losse spullen staan in dozen in de kelder (ook lekker veel weggegooid) en mijn huis is met een gerust hart overgedragen aan de huurster, Aviva, na een vrije week met leuke afscheids activiteiten tussen het opruimen door.

Vrijdagavond waren we nog in the Waterhole (kroeg bij het Leidseplein), echt leuk om met vriend(inn)en en familie naar lekkere live muziek te luisteren.
Na het overdragen van mijn huis op zaterdagochtend gingen Erwin en ik naar Den Haag. Nog even naar strand in Scheveningen en daarna de kroeg in op de Grote Markt. Een superdag.
En nu schrijf ik dit in het vliegtuig, ik weet nog niet hoe het gaat zijn, maar ik ga er heel snel achter komen. Ben er klaar voor!

  • 06 Februari 2014 - 13:24

    Renate:

    Hoi Barbara,

    Heel veel succes en plezier in Texas!

    Groetjes,
    Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara

In College Station, midden in Texas, ga ik een jaar onderzoek doen bij CTRAL, Center for Translational Research in Aging and Longevity. Amerika, land van de onbegrensde mogelijkheden, verras me!

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 9937

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 31 Januari 2015

Texas 2014

Landen bezocht: