Bezoek bezoek - Reisverslag uit College Station, Verenigde Staten van Barbara Meij - WaarBenJij.nu Bezoek bezoek - Reisverslag uit College Station, Verenigde Staten van Barbara Meij - WaarBenJij.nu

Bezoek bezoek

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, College Station

Hi iedereen,
Vanuit een zonnig en warm Texas nu! De afgelopen vier weken met bezoek zijn voorbij gevlogen. Het was 'awesome'!
Eerst was Erwin hier 3 weken, en op de dag dat Erwin vertrok, kwamen Nicolette en Maaike voor een week.
Leuk om alles hier te laten zien, samen rond te rijden, iedereen aan elkaar voor te stellen, het werk te laten zien, en vooral: om samen vakantie-tripjes te maken.
Dus ben ik twee keer naar Houston en Austin geweest, allebei leuke steden waar genoeg musea, parken en winkels zijn, en natuurlijk leuke cafe's/restaurants. Austin is toch wel het gaafst, echt een relaxte en kleine stad, alternatief en heel muzikaal. Ook zooo veel mensen met tatoeages...
Er loopt een rivier dwars door Austin waar je op kunt kano-en. Je kunt door de stad fietsen. En lekker kroeghangen en naar live-muziek luisteren. Er zijn bijna geen franchise restaurants (zoals MacDonalds) in de stad, vooral authentieke cafeetjes en uitgaansplekken.
Austin is de hoofdstad van Texas, dus we hebben ook de State Capitol bezocht en veel over de geschiedenis van Texas geleerd, vroeger was dit dus een deel van Mexico! Gisteren was er voor het capitool een mars voor het legaliseren van marihuana, was ook interessant ;-) (Amsterdam loopt gewoon achter!).

Al met al vaak uit eten (en ook lekker thuis gekookt), gewinkeld, naar de ijsfabriek in Brenham en leuke kleine Amerikaanse stadjes en natuurparken bezocht, of gewoon samen geborreld op het terrasje voor mijn huis (inclusief hangmat!)...
Heel gezellig en fijn dus! Ja, ook met Erwin, en we zijn nog steeds verliefd. Nu weer aftellen tot de volgende keer dat we elkaar zien.

Veel groeten aan jullie allemaal. Ik hoop dat het jullie goed gaat!
Bar

• 04 Mei 2014 - 19:07

Loes Ellenbroek:

Lieve Bar,

Wat leuk weer een berichtje te ontvangen.
    Heerlijk dat er ook vriendinnen naar Texas kunnen komen, en natuurlijk
    Erwin, wat zal dat een feest geweest zijn.
    Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal en de foto's.

Liefs Loes.

• 04 Mei 2014 - 23:09

Emmy:

Dank voor je update! Hier hebben wij nu een weekje vakantie: ik ga met Marion en jongste kids logeren bij de boer! Ook heel leuk!
    xxx

• 05 Mei 2014 - 09:14

Maaike:

het was top chica!!!
    thanks voor alles en tot snel!
    xx

• 05 Mei 2014 - 09:39

Ageeth:

Leuk te lezen Barrie. Klinkt allemaal erg gezellig. Zal nu wel stil zijn...nou ja... met de tweeling van Gerdien zal je je ook niet vervelen :).
    Groetjes vanuit een zonnig Nederland!
    X Ageeth

• 12 Mei 2014 - 10:54

Nic:

He Barrie,

Super leuk je verslag! en wat een heerlijke tijd daar gehad! kijk heel vaka naar de foto's! We keep in touch!
    liefs Nic