Feest - Reisverslag uit College Station, Verenigde Staten van Barbara Meij - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit College Station, Verenigde Staten van Barbara Meij - WaarBenJij.nu

Feest

Blijf op de hoogte en volg Barbara

03 April 2014 | Verenigde Staten, College Station

Hallo allemaal,

Hier even een update voordat het hier feest wordt ;-). A.s. zaterdag arriveert Erwin namelijk!
Zondag vier ik een feestje voor mijn nieuwe vrienden en vriendinnen, kan iedereen (ca 16 personen!) ook meteen mijn huis zien.
Het gaat lekker hier. Het weer is heerlijk, veel zon en nog niet te warm. Ik heb mijn ritme gevonden, fiets zo vaak mogelijk naar het werk, met een afschuwelijke helm op maar dat voelt toch veiliger, het is geen Amsterdam waar de fietsers de baas zijn...
Verder genoeg sociale activiteiten, met collega s maar ook met sociale wijnclubjes en via die clubjes een heel leuk Zweeds meisje leren kennen die ook veel leuke dingen wil doen.
Het werk is nog steeds helemaal super.
Helaas ben ik deze week wel gezakt voor mijn Texas rijbewijs, oa omdat ik te hard reed....! Eigen schuld. Het voelde even slecht als toen ik ca 15 jaar geleden voor mijn Nederlandse rijbewijs zakte... Over 4 weken een nieuwe poging.
Ik zal nog wat foto s uploaden van de campus en van leuke plekken en mensen.
Heel veel liefs!

  • 04 April 2014 - 07:34

    Loes:

    Lieve Bar,

    Wat gezellig allemaal, en nog gezelliger dat Erwin komt.
    Ga er lekker van genieten.
    Wat ik zo zie van je huis, het ziet er erg gezellig uit.
    Tot de volgende keer.
    Liefs Gerard en Loes.

  • 04 April 2014 - 18:22

    Elzie:

    Hey Bar,

    Fijn om te lezen dat het zo goed gaat daar! Nu alleen nog ff je rijbewijs. Maar...je reed toch al??
    En heerlijk dat Erwin langs komt! Geniet er van!
    Hier: same old.

    XX
    Elzie.

  • 05 April 2014 - 23:23

    Ol:

    Hee lieve Bar,
    Wat fijn dat het allemaal lekker gaat daar!
    Ik zal je mijn helmfoto's besparen, charmant he?
    Knus huisje heb je en goed te lezen dat je veel gezelligheid en leuke mensen om je heen hebt.
    Nou, gezien het tijdsverschil breekt dan nu het feest los bij jou;
    geniet samen met Erwin en maak er een mooie tijd van!!
    xx Ol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara

In College Station, midden in Texas, ga ik een jaar onderzoek doen bij CTRAL, Center for Translational Research in Aging and Longevity. Amerika, land van de onbegrensde mogelijkheden, verras me!

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 9945

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 31 Januari 2015

Texas 2014

Landen bezocht: